Logo firmy, ciekawa grafika podkreślająca charakter wnętrza lub stoiska targowego, nietypowa reklama czy napis wskazujący kierunek – to wszystko może znaleźć się na tzw. print floor, czyli wykładzinie podłogowej wykonanej według naszego indywidualnego projektu. Co warto wiedzieć o tym typie wydruku?

Gdy rozważamy wprowadzenie do wnętrza konkretnej, autorskiej grafiki, na myśl przychodzą nam często fototapety, tablice czy folie okienne. Mało kto zastanawia się nad podłogą, która w rzeczywistości jest świetnym nośnikiem reklamy. Okazuje się bowiem, że napis czy rysunek znajdujący się pod nogami, doskonale przyciąga wzrok i tworzy ciekawy efekt wizualny.

Warto z tego skorzystać, szczególnie jeśli dysponujemy ograniczoną przestrzenią. Nie bez przyczyny print floory stanowią ważny element stoisk targowych oraz wystaw. Pozwalają bowiem maksymalnie zagospodarować dostępny metraż, będąc przy tym atrakcyjną formą promocji firmy.

Print floor dobrze sprawdzi się także w pomieszczeniach socjalnych, biurach czy budynkach o niewielkim natężeniu ruchu. Wbrew obiegowej opinii nie jest to dobre rozwiązanie w przypadku galerii handlowych – ten typ wydruku nie nadaje się bowiem do czyszczenia maszynami przemysłowymi. W miejscach, w których dziennie przewijają się setki osób, lepiej poradzi sobie folia z laminatem podłogowym.

Print floor – gruba wykładzina z nadrukiem w technologii LED UV

Print floor to nic innego jak biała wykładzina z nadrukowaną grafiką. Materiał ten jest dosyć gruby, ponieważ ma aż 1000 g. Obecnie oferujemy dwie szerokości rolek – 2,2 oraz 3,15 m. Ich długość to 28 mb.

Nasze print floory drukujemy wyłącznie w technologii LED UV. Jest to jedna z najnowocześniejszych technik druku, pozwalająca na uzyskanie nasyconych kolorów oraz wyrazistych kształtów. Dzięki niej grafika charakteryzuje się wręcz fotograficzną jakością, przy wysokiej trwałości oraz odporności na ścieranie. Nikomu nie trzeba tłumaczyć, jak istotne jest to szczególnie w przypadku podłogi, która sama z siebie narażona jest na wiele uszkodzeń mechanicznych.

Z czego wynikają takie właściwości wydruków LED UV? Jak sama nazwa wskazuje, w tej technologii tusz utwardzany jest przy pomocy światła ultrafioletowego. W wyniku tego procesu na powierzchni powstaje cienka warstwa polimeru i to właśnie ona sprawia, że wydruk jest tak wytrzymały i efektowny.

Print floor – bezpieczeństwo i wygoda

Warto wiedzieć, że print floor jest produktem antypoślizgowym. Na życzenie klienta dołączamy dwustronną taśmę, którą można dodatkowo zamocować wykładzinę do podłogi, jeszcze bardziej zwiększając jej przyczepność.

Print floor wykazuje także odporność na rozciąganie, rozdarcia i zginanie. Nie musimy się więc martwić, że po jakimś czasie zaczną się tworzyć nieestetyczne ślady użytkowania w postaci zagiętych rogów czy pęknięć. Wykładzina jest ponadto odporna na promieniowanie UV oraz posiada atest niepalności. Zwijanie i rozwijanie jej nie sprawia większych trudności, co ułatwia transport i powoduje, że print floor może pełnić funkcję reklamy mobilnej, np. podczas wspomnianych już targów.

Print floor – nie tylko reklama

Print floory zamawiają także osoby prywatne. Wykładzina z grafiką jest bowiem ciekawym elementem wystroju domu, np. w salonie, w korytarzu czy pokoju dziecięcym. Dzięki niej w prosty sposób nadamy wnętrzu niepowtarzalnego charakteru. Wyrazista grafika doskonale sprawdzi się w odważnych aranżacjach, pozwala także osiągnąć ciekawe efekty wizualne.

EnglishGermanPoland