Targi branżowe to dla wielu firm świetna okazja do zaprezentowania swoich produktów czy usług, a także nawiązania nowych kontaktów z potencjalnymi klientami. Aby to wydarzenie przyniosło maksimum korzyści, należy zadbać o wygląd stoiska, które staje się wtedy wizytówką naszej marki. W tym wpisie podpowiadamy, jakie typy wydruków pomogą nam zaaranżować profesjonalną przestrzeń do promocji.
Surowe stoisko targowe może wyglądać w ten sposób:
Mało atrakcyjnie, prawda?
Wypełnienie pustych przestrzeni wymaga zastosowania kilku typów wydruków. Ich podstawowym zadaniem jest przyciągnięcie uwagi odwiedzających i zaprezentowanie marki od jak najlepszej strony. My podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 postawiliśmy na:
Druk na folii Easy Dot – jest to folia z klejem punktowym, który łatwo się aplikuje i równie łatwo usuwa. Nie pozostawia żadnych śladów i nie niszczy powierzchni, dzięki czemu ścianki mogą być oklejane wielokrotnie. Co ważne, do nakładania Easy Dot nie potrzeba specjalnych umiejętności czy narzędzi. Z tym zadaniem z powodzeniem poradzi sobie każdy pracownik.
Print floor – to biała wykładzina z nadrukowaną grafiką – w naszym przypadku był to wzór nawiązujący do ścianek i tworzący z nimi wspólną całość. Czasami klienci decydują się na umieszczenie tam napisu lub logo swojej firmy. Wszystko zależy od efektu, jaki chcemy uzyskać.
Print floor jest materiałem antypoślizgowym, wykazuje także dużą odporność na rozciąganie, rozdarcie czy zginanie. Drukujemy go w technologii LED UV, która pozwala na zachowanie nasyconych kolorów i wyrazistych kształtów. Dołączona taśma ułatwia montaż i demontaż wykładziny.
Rollupy – to podstawowe nośniki reklamy podczas targów. My postawiliśmy na dwa rzadko spotykane typy: rollup trójstronny oraz podświetlany rollup IllumiGO.
Pierwszy z nich zawisł na zewnętrznym rogu stoiska, dzięki czemu był widoczny z różnych stron. Drugi, niezwykle efektowny IllumiGO stanął w głębi i rozświetlił zaciemniony kąt. Dzięki rollupom mieliśmy sporo dodatkowej przestrzeni do promocji usług, a nasze stoisko zyskało ciekawy charakter.
Druk na folii magnetycznej i baner suchościeralny – to gadżety, które dopełniają całości. Folia magnetyczna posłużyła nam do druku minimagnesów z zabawną grafiką i logo firmy. To dużo bardziej wartościowa forma reklamy niż ulotka – istnieje bowiem spore prawdopodobieństwo, że klient zabierze magnes do domu i powiesi go na swojej lodówce. Pozytywny przekaz dodatkowo kojarzy naszą markę z miłą obsługą i przyjazną atmosferą podczas realizacji zlecenia.
Podczas targów zależało nam także na promocji baneru z wyklejonym laminatem suchościeralnym, po którym można wielokrotnie pisać specjalnym markerem. Taki baner świetnie sprawdza się, np. w restauracjach do zapisywania cen czy aktualnych promocji.
Easy Dot, Print floor, rollupy, druk na folii magnetycznej, banery z laminatem suchościeralnym – wszystkie opisane typy wydruków (a także wiele innych), znajdziesz w ofercie Globart Print. Jeśli chcesz stworzyć dla swojej firmy efektowne stoisko targowe, zachęcamy do kontaktu. Nasi doradcy pomogą Ci dokonać najlepszego wyboru, przygotują projekt oraz zadbają o jego realizację.